تور دوحه: امتیاز قابل توجه تیم ملی در قطر، حضور یک لژیونر در دوحه

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون هندبال، آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان با اعلام این خبر گفت: تورنمنت قطر با حضور تیم های ملی عربستان سعودی، قطر، کویت و بعلاوه تیم ملی کشورمان از دهم آبان ماه در شهر دوحه شروع می گردد و تا شانزدهم ماه جاری ادامه دارد.

تور دوحه: امتیاز قابل توجه تیم ملی در قطر، حضور یک لژیونر در دوحه

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

ناصر سلیمی افزود: تیم ملی کشورمان فردا شب راهی این رقابت ها خواهد شد و در اولین مسابقه خود در این رقابت ها روز سه شنبه، 11 آبان ماه رأس ساعت 17 به وقت ایران به مصاف تیم ملی عربستان سعودی می رود.

وی ادامه داد: تیم ملی هندبال ایران در ادامه این رقابت ها 13 آبان رأس ساعت 17 به وقت ایران با کویت ملاقات می نماید و سپس 15 آبان ماه رودرروی قطر صف آرایی خواهد نمود. ملاقاتی که از ساعت 19 به وقت ایران شروع می گردد.

سلیمی افزود: تیم با 17 بازیکن به قطر اعزام خواهد شد و سه جلسه تمرینی در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و آدینه در دوحه خواهیم داشت.

وی درباره حضور لژیونرها در تورنمنت قطر هم اعلام کرد: به علت مسائل ویزا و قوانین کشور قطر از حضور سجاد استکی و افشین صادقی در این تورنمنت محروم هستیم و سایر لژیونرهایی که مدنظر مانوئل فرناندز هستند، در این مسابقات حضور نخواهند داشت اما امیدواریم در مسابقات محبت آمیز و تدارکاتی بعدی در تیم ملی حضور داشته باشند و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان افزود: تنها، پویا نوروزی نژاد، لژیونر تیم اینتراخت هاگن از آلمان به صورت مستقیم به قطر خواهد آمد و به تیم ملحق خواهد شد.

سلیمی ادامه داد: ما چند بازیکن آسیب دیده داریم. سلامان بربط، جلال کیانی، مجتبی و محسن کرمیان مصدوم هستند و تیم را همراهی نمی نمایند. امیدواریم در بازی های آینده مصدومیت این بازیکنان برطرف و در خدمت تیم ملی باشند.

وی در مورد پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی هندبال کشورمان در تورنمنت قطر هم گفت: تیم ملی در حال حاضر پوست اندازی نموده طوری که هم اکنون بازیکنان جوانی ترکیب تیم ملی را تشکیل می دهند که البته تجربه کار و حضور بین المللی کمی دارند که این امر باعث می گردد بررسی تیم ملی ایران حداقل در بازی های اول و دوم برای تیم های مقابل سخت گردد و این امتیاز قابل توجهی است. در هر صورت من به تیم امیدوار هستم و میدانم توانایی های بسیار بالایی دارد.

وی در ادامه درباره اردوی بعدی تیم ملی هندبال بیان داشت: 30 تا 40 روز بعد از تورنمنت قطر، اردوی تیم ملی مجدداً برگزار می گردد.

سلیمی درباره برگزاری اردوی اروپایی تیم ملی هندبال هم گفت: به طور حتم به یقین تیم ملی ایران اردوی اروپایی خواهد داشت و احتمال اینکه دو اردو در اروپا داشته باشیم، بالاست. کشورهای میزبان تعیین شده اند و ما یک یا احتمالاً دو تورنمنت بین المللی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1929

به "تور دوحه: امتیاز قابل توجه تیم ملی در قطر، حضور یک لژیونر در دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: امتیاز قابل توجه تیم ملی در قطر، حضور یک لژیونر در دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید