ادامه حمایت قهرمانان کشتی دنیا و المپیک از محرومان سیستان و بلوچستان

به گزارش صبح مهریز، آزادکار عنوان دار المپیک و دنیا با سفر به یکی از محروم ترین روستاهای استان سیستان و بلوچستان از مردم این منطقه دلجویی و اقلامی را برای یاری به اهالی این روستا اهدا کرد.

ادامه حمایت قهرمانان کشتی دنیا و المپیک از محرومان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران، بعضی از قهرمانان عنوان دار و مطرح کشتی آزاد ایران مدتی است با حضور در مناطق محروم و دورافتاده ایران در حال حمایت و یاری رسانی به هموطنان نیازمندند که در تازه ترین مورد از این سفرهای خیرخواهانه دیروز (سه شنبه) حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و مدال طلای دنیا به روستای ملاآباد کشاری در نزدیکی چابهار سفر کرد.

حسن رحیمی در این سفر ضمن دلجویی و دیدار با اهالی این روستا از مسائل معیشتی اهالی نیز با خبر شد و اقلامی همچون مواد غذایی و لوازم التحریر را نیز به دانش آموزان و ساکنان روستا اهدا کرد.

او همچنین به اهالی روستا وعده داد در آینده ای نزدیک به یاری دیگر ورزشکاران و چهره های نامدار کشتی اقدامات بیشتری برای حل مسائل آنها انجام خواهد داد.

همچنین حسن رحیمی در حاشیه این سفر برای بار دوم با حوا دختر 10 ساله این روستا که چند ماه قبل در حمله تمساح گاندو دست راست وی قطع شده است دیدار کرد و قول حمایت معنوی و مادی از این دختر سیستانی را داد.

روستای ملاآباد کشاری در بخش پیشین شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در مجاورت چابهار واقع شده است که حدود 50 خانوار در آن سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 538

به "ادامه حمایت قهرمانان کشتی دنیا و المپیک از محرومان سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه حمایت قهرمانان کشتی دنیا و المپیک از محرومان سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید