اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی به اردبیل طی دو سال

به گزارش صبح مهریز، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: قرار شد طی دو سال بالغ بر 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آبرسانی اردبیل اختصاص یابد.

اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی به اردبیل طی دو سال

به گزارش خبرنگاران، داود شایقی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل اظهار کرد: توسعه اشتغالزایی و رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل همه از برکات مصوبات ستاد جلسه اقتصاد مقاومتی است که ما این را به عینه در اردبیل شاهد هستیم.

وی با اشاره به مساعدت بانک ملی در یاری به احداث راه آهن اردبیل - میانه گفت: ما با اعتبارات محدود دولتی قطعا نمی توانستیم این حجم از کار را در خط ریلی اردبیل - میانه انجام دهیم اما با مساعدت بانک ملی این راه برای ما هموار شد و در حال حاضر شاهد کارگاه عمرانی عظیم در پروژه بزرگ راه آهن اردبیل هستیم.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل پیگیری برای تکمیل شبکه های فاضلاب اردبیل و طرح های آبرسانی را نیز یادآور شد و اعلام کرد: در حالی که در سال های قبل اعتبار فاضلاب شهر اردبیل تنها 8 میلیارد تومان بود اما بعد از حضور مدیران بانک های عامل در اردبیل قرار شد 115 میلیارد تومان برای توسعه طرح های فاضلاب اردبیل اختصاص یابد.

شایقی ادامه داد: از محل سفر مدیران بانک ها به اردبیل 18 مجتمع آبرسانی در اردبیل ایجاد می گردد.

وی با اشاره به اینکه از محل منابع دولتی اعتبارات مناسبی برای تکمیل و بهره برداری از سدهای سبلان و گیوی و چندین پروژه مالی اختصاص یافته است، گفت: قرار شده 250 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای آبرسانی به روستاها اختصاص یابد و در کنار آن 150 میلیارد تومان شرکت آب و فاضلاب و 110 میلیارد تومان نیز سازمان عشایری اختصاص دهد تا با 500 میلیارد تومان منابع تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی تا دو سال آینده به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 400

به "اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی به اردبیل طی دو سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی به اردبیل طی دو سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید