شروع مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال امید بعد از ماه رمضان

به گزارش صبح مهریز، مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال امید بعد از ماه رمضان برگزار خواهد شد.

شروع مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال امید بعد از ماه رمضان

به گزارش خبرنگاران، اردوی نخست تیم ملی هندبال امید با حضور 21 هندبالیست زیر 23 سال در فروردین و در سالن فدراسیون انجام شد. قرار است در مرحله دوم این اردوها بازیکنان بالای 23 سال به اردو دعوت شوند و این اردو بعد از ماه رمضان انجام خواهد شد.

تیم ملی هندبال امید به عنوان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان تشکیل شد. شهداد مرتجی و حمید صادقی به عنوان مربیان این تیم انتخاب شده اند.

با وجود معین شدن زمان و محل برگزاری مسابقات قهرمانی مردان آسیا هنوز فدراسیون گزینه سرمربی تیم ملی هندبال را معین ننموده است. مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا در دی ماه 1400 به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

شهداد مرتجی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال امید اظهار کرد: به احتمال خیلی زیاد مرحله بعدی اردو بعد از ماه رمضان تشکیل خواهد شد. آغاز و چگونگی اردو به فدراسیون برمی گردد اما چون بیشتر بازیکنان ممکن است روزه دار باشند برگزاری اردو را به بعد از ماه رمضان موکول نموده ایم. به امید خدا تا آن زمان هم تکلیف سرمربی تیم ملی معین گردد.

مربی تیم ملی هندبال امید گفت: اردوی دوم را به احتمال زیاد با حضور بازیکنان بالای 23 سال بعد از رمضان ادامه خواهیم داد. در اردوی سوم هم منتخبین گروه اول و دوم یعنی بازیکنان امید و بزرگسال را دعوت خواهیم کرد.

وی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال اضافه نمود: فدراسیون بسیار پیگیر این موضوع است و به امید خدا در آینده نزدیک سرمربی تیم ملی معرفی گردد. بعد از انتخاب برنامه تیم را طبق نظر سرمربی جلو خواهیم برد. متاسفانه به دلیل اوج دوباره کرونا در کشورمان برنامه ها غیر قابل پیش بینی شده است اما می دانم که پاکدل به جد پیگیر است و ان شاءالله یک مربی خوب برای تیم ملی کشور جذب خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1644

به "شروع مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال امید بعد از ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال امید بعد از ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید