آتش بس قره باغ، پیروزی بزرگی برای روسیه

به گزارش صبح مهریز، میانجیگری مسکو میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان و توافق آنان برای برقراری آتش بس، پیروزی برای روسیه تلقی می گردد.

آتش بس قره باغ، پیروزی بزرگی برای روسیه

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

شبکه تلویزیونی فرانس 24 گزارش داد روسیه در توافق آتش بس میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان نقش میانجی را ایفا کرد. مذاکرات برای این توافق که در مسکو انجام شد حدود ده ساعت به طول انجامید.

پل گوگو، خبرنگار این، شبکه در مسکو، در این باره گفت: ما در سال های اخیر عادت نموده ایم که مسکو را به عنوان پلتفرمی ببینیم که می تواند مذاکرات و مصالحات را در میان کشور های سابق اتحاد جماهیر شوروی سازمان دهی کند. ما اغلب سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، را می بینیم که نمایندگان دیگر کشور ها را برای مذاکره به مسکو دعوت می نماید و هر بار ما بازتاب ها و شایعاتی از سالن مذاکرات می شنویم. اما این بار از هرگونه درز اطلاعات در شروع مذاکرات جلوگیری شد. طی ده ساعت مذاکره هیچ خبری منتشر نشد و در انتها جلسه بیانیه از سوی سرگئی لاوروف خوانده شد.

او اضافه کرد: در انتها این مذاکرات که ساعت 3 بامداد به وقت مسکو بود لاوروف از این آتش بس اطلاع داد که از نیمه شب شنبه اجرایی می گردد. پس از آن تبادل زندانی و اجساد صورت خواهد گرفت. این تبادل با همکاری صلیب سرخ خواهد بود که در محل حضور دارد.

خبرنگار این شبکه گفت: اطلاعاتی هم در خصوص حل و فصل این درگیری در طولانی مدت منتشر شده است. ما می دانیم که مسکو این فرصت را برای معرفی این مذاکرات به عنوان یک پیروزی از دست نخواهد داد. اما در عین حال مسکو در روز های اخیر در خصوص از سرگیری درگیری ها در منطقه بسیار محتاطانه عمل نموده است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1215

به "آتش بس قره باغ، پیروزی بزرگی برای روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش بس قره باغ، پیروزی بزرگی برای روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید