یوسف وند؛ ماشین دبل - دبل ایران

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران: یوسف وند را می توان ماشین دبل- دبل نامید که به احتمال زیاد در کنار ژو کی از چین، بهترین سنترهای مسابقات در دوحه خواهند بود.

یوسف وند؛ ماشین دبل - دبل ایران

به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال زیر 18 سال چین، مثل 2 دوره گذشته، امید اول قهرمانی مسابقات زیر 18 سال آسیاست و مربیان این تیم امیدوارند بتوانند برای سومین بار متوالی، جام قهرمانی را بالای سر ببرند. چینی ها در 10 دوره قبل نیز 6 بار جام را فتح نموده اند. آخرین باری که یک تیم غیر چینی قهرمان مسابقات بسکتبال زیر 18 سال آسیا شد به سال 2008 باز می شود که تیم ایران در یک فینال خانگی پیروز به شکست قزاقستان شد.

دروه قبلی رقابت ها در سال 2012 در اولان باتور برگزار گردید که تیم چین در فینال توانست با اختلاف ناچیزی کره را شکست دهد. تیم ایران هم در ملاقات رده بندی از سد ژاپن گذشت و سوم شد. در سال 2012، وانگ ژیلین برای چین، لی جونگ هیون برای کره، سجاد مشایخی برای ایران و یوتا واتانابه برای ژاپن بازی های درخشانی انجام دادند و جالب اینکه وانگ، لی و یوتا در مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2013 که در مانیل برگزار گردید برای تیم ملی بزرگسالان کشور خود بازی کردند. مشایخی نیز برای تیم ملی ایران در مسابقات کاپ آسیا در سال 2014 به میدان رفت.

بیست وسومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا نیز فرصتی برای خودنمایی ستاره های آینده بسکتبال قاره کهن است. یکی از این ستاره ها به انتخاب سایت آسیابسکت، محمد یوسف وند است.

یوسف وند در سال 2012 نیز برای تیم زیر 18 سال ایران بازی کرد و به مقام سوم آسیا رسید. او در آن زمان بازیکنانی مثل صالح فروتن و حسین رحمتی را پیش روی خود داشت اما حالا بازیکن اصلی تیم ایران در دوحه است. یوسف وند را می توان ماشین دبل- دبل نامید که به احتمال زیاد در کنار ژو کی از چین، بهترین سنترهای مسابقات در دوحه خواهند بود.

تنها یک سوال در خصوص او وجود دارد. در لسیت تیم سال 2012 ایران، سال تولد یوسف وند 1995 اعلام شده و حالا سال تولد او 1996 است!

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 596

به "یوسف وند؛ ماشین دبل - دبل ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسف وند؛ ماشین دبل - دبل ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید