سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست

به گزارش صبح مهریز، خبرگزاری خبرنگاران- سرخیو آگوئرو با عقد قراردادی دو ساله راهی بارسلونا شد و پس از سال ها به لالیگا برگشت.

سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست

به گزارش خبرنگاران، سرخیو آگوئرو، مهاجم 32 ساله و آرژانتینی منچسترسیتی که قراردادش با این تیم در 30 ژوئن به انتها می رسد، با بارسلونا به توافق رسید. با اعلام باشگاه بارسلونا، سرخیو آگوئرو در انتقالی آزاد با قرادادی 2 ساله تا تابستان 2023 به بارسلونا پیوست. این مهاجم آرژانتینی سابقه بازی در لالیگا با تیم اتلتیکو مادرید را دارد. گفته می گردد حقوق سرخیو آگوئرو در بارسلونا، سالیانه 5 میلیون یورو است. او امروز صبح در شهر بارسلونا، تست های پزشکی باشگاه بارسلونا را پشت سر گذاشت. سرخیو آگوئرو امشب ساعت 20:45 به وقت تهران، در نیوکمپ معارفه می گردد.

از مدت ها قبل معین شده بود که سرخیو آگوئرو بعد از یک دهه حضور شگفت انگیز در منچسترسیتی و تبدیل شدن به اسطوره و بهترین گلزن این باشگاه، از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد و به تیم دیگری می پیوندد. ستاره آرژانتینی امیدوار بود که با بهترین خاطره ممکن یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا از منچسترسیتی جدا گردد اما شکست این تیم در فینال این فصل مسابقات مانع از رقم خوردن این اتفاق شد. اما در ماه های گذشته شایعات بسیاری در رابطه با تیم بعدی سرخیو آگوئرو مطرح شد. از حضور در یک تیم انگلیسی دیگر مثل چلسی گرفته تا انتقال احتمالی به فوتبال آسیا؛ با این حال اخیراً یک شایعه درباره آگوئرو بیش از بقیه شنیده شد و آن هم چیزی نبود مگر علاقه شدید بارسلونا به جذب این بازیکن.

روز گذشته منابع کاتالانی خبر از حضور سرخیو آگوئرو در شهر بارسلون دادند تا به نوعی انتقال این بازیکن به بلوگرانا قطعی گردد. به همین دلیل دقایقی پیش بالاخره این اتفاق به شکل رسمی رخ داد و سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست. قرارداد این ستاره آرژانتینی با بارسا تا سال 2023 اعتبار خواهد داشت. سرخیو آگوئرو، مهاجم 32 ساله و آرژانتینی بارسلونا که با انتقال آزاد از منچسترسیتی به این تیم پیوسته است، در تست های پزشکی بارسلونا حاضر شد.

اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی و 20 ساله منچسترسیتی بزودی در نیوکمپ معارفه و رسماً به بارسلونا منتقل می گردد. وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا در بخش کنداکتور شبکه تلویزیونی خود، همانند برنامه معارفه سرخیو آگوئرو، ساعت پخش زنده معارفه اریک گارسیا را نیز قرار داده است. بر اساس وب سایت بارسلونا، اریک گارسیا قرارداد 5 ساله خود با بارسلونا را امضا می نماید و در نیوکمپ معارفه می گردد.

رونالد کومان در اولین فصل حضور خود در بارسلونا نتوانست انتظارات را برآورده کند. بارسا تحت راهنمایی این سرمربی هلندی تنها به قهرمانی کوپا دل ری دست یافت و در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناکامی سهم این تیم شد. از طرفی بعد از انتخاب رئیس جدید بارسلونا و روی کار آمدن خوان لاپورتا شایعاتی در رابطه با عدم علاقه او به همکاری با رونالد کومان مطرح و گفته شد که لاپورتا به دنبال این است که فصل آینده فرد دیگری روی نیمکت بلوگرانا بنشیند.

در هفته های گذشته شایعات پیرامون احتمال جدایی کومان از بارسا قوت گرفته و حتی دیشب رادیو کاتالونیا مدعی شد که مرد هلندی احتمالا به زودی از راهنمایی بلوگرانا کنار گذاشته خواهد شد. اما کومان فارغ از این شایعات روزهای اخیر را برای استراحت در کشورش یعنی هلند سپری کرد اما نهایتاً دقایقی پیش بارسلون بازگشت. در واقع به نظر می رسد که مرد هلندی برای معین تکلیف شرایط خود به بارسلون بازگشته و به احتمال فراوان در روزهای آینده ماندن یا جدایی او به شکل قطعی معین خواهد شد.

تیم فوتبال زنان بارسلونا شب گذشته توانست در استادیوم لگانس با فزونی 4-2 بر لوانته فاتح کوپا دل ری فوتبال زنان اسپانیا گردد. بارسلونا در لیگ اسپانیا و نیز لیگ قهرمانان فوتبال زنان هم عنوان قهرمانی را کسب نموده بود تا به این ترتیب برای نخستین بار فاتح سه گانه گردد. به این ترتیب باشگاه بارسلونا در رده فوتبال مردان و زنان پیروز به هت تریک در کسب سه گانه شد که در فوتبال جهان یک رکورد تاریخی و منحصر به فرد است. پیش از این تیم فوتبال مردان بارسلونا در سال های 2009 و 2015 توانسته بود تحت راهنمایی پپ گواردیولا و لوئیس انریکه فاتح سه گانه گردد. هیچ تیمی در رده مردان و زنان نتوانسته در سه گانه هت تریک کند و بارسلونا از این بابت به خود می بالد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1712

به "سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید