حمله شجاعانه فیل مادر به کروکودیل غول پیکر، عکس

به گزارش صبح مهریز، ترسناک ترین شکارچی رودخانه هم که باشی زیر ضربه های خرد کننده یک فیل شانسی برای بقا نداری. اتفاقی که برای یک کروکودیل در زامبیا افتاد.

حمله شجاعانه فیل مادر به کروکودیل غول پیکر، عکس

به گزارش خبرنگاران ، فیل ها معمولا حیوانات آرام و بی آزاری هستند اما وقتی پای خانواده در میان باشد هر چیزی حتی شکارچی ترسناکی چون کروکودیل را خرد و لگدمال خواهند کرد.

صحنه لگدمال شدن کروکودیل به وسیله فیل چیزی نیست که روز دیده گردد. هانس هنریک عکاس حیات وحش این صحنه را در زامبیا ثبت نموده است.

  • پیتون در مقابل این مار کم می آورد!/ عکس

کروکودیل شکارچی فرصت طلبی است و قطعا از طعمه آسانی چون بچه فیل نمی گذرد. از این رو است که فیل مادر کار را به شانس واگذار نمی نماید و به محض تماشا کروکودیل در نزدیکی به شکارچی ترسناک آب ها حمله می نماید و جانش را می گیرد.

همانطور که در عکس های معین است. فیل مادر از تکنیک همیشگی فیل ها هنگام حمله استفاده می نماید و با فشار سر بدن کروکودیل را خرد می نماید. همانطور که معین است این فیلم عاج ندارد اما با تکیه بر قدرت زیادش برای از پا در آوردن کروکودیل به مسئله ای برنمی خورد. در درگیری با فیل آفریقایی ماده با وزنی حدود 3 تن چیزی جز مرگ انتظار کروکودیل را نمی کشد.

  • اپل اختراع یک ایرانی را در آمریکا دزدید/ نتیجه یک دعوای پرهیجان

  • پراید آمریکایی ها را ببینید!/ عکس

  • با پول تارا این خودروهای آمریکایی را سوار شوید!/ عکس

  • این یک گوله پشم نیست!

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2318

به "حمله شجاعانه فیل مادر به کروکودیل غول پیکر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شجاعانه فیل مادر به کروکودیل غول پیکر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید