بازی GoldenEye در قالب یک بازسازی به ایکس باکس و سوییچ می آید (بازسازی ویلا)

به گزارش صبح مهریز، مایکروسافت خاطرنشان کرد که یک نسخه ریمستر از بازی چشم طلایی (GoldenEye) را عرضه خواهد نمود. این بازی برای کنسول های ایکس باکس و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. همینطور اینکه از روز اول در سرویس گیم پس حضور خواهد داشت. البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نشده ولی در سال 2023 وارد بازار خواهد شد.

بازی GoldenEye در قالب یک بازسازی به ایکس باکس و سوییچ می آید (بازسازی ویلا)

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

شرکت ریر (Rare)، سازنده چشم طلایی، اظهار داشت که تجربه کلی بازی مانند نسخه اولیه خواهد بود. با اینحال برای کنسول های امروزی به روز شده و دارای نرخ فریم ثابت و بهتر از قبل است. همینطور اینکه رزولوشن این بازی تا 4K ارتقاء پیدا نموده ولی از لحاظ گرافیکی کوشش شده تا اصالت بازی حفظ گردد.

همانطور که گفته شد چشم طلایی در سرویس گیم پس حضور خواهد داشت. همینطور اینکه مشترکان سرویس Rare Replay هم به طور رایگان به این بازی دسترسی خواهند داشت. هنوز معین نیست که نسخه نینتندو سوییچ چه بهبودی نسبت به قبل داشته ولی قطعاً دارای قسمت چند نفره خواهد بود. نکته جالب اینجاست که سرویس آنلاین این بازی تنها برای کنسول سوییچ در دسترس است. با توجه به سرویس آنلاین نینتندو که چندان بهینه نیست و عملکرد خوبی ندارد این کار به نظر منطقی نمی رسد!

این برای اولین بار بعد از 25 سال است که چشم طلایی روی پلتفرم های دیگر به جز نینتندو 64 عرضه شده است. ریمستر این بازی برای ایکس باکس 360 سال ها پیش دیده شد که به مرحله عرضه نرسید. هنوز معین نیست که این عرضه دوباره همان ریمستر 360 است یا یک نسخه کاملاً تازه است.

یکی از نکات جالب این بازی عدم پیشرفت آن از لحاظ گرافیکی است. در اصل چشم طلایی بسیار به تجربه اصیل پایبند بوده و به همین علت از لحاظ گرافیکی تغییر خاصی نداشته است. با این کار شما حس نوستالژی به بازی خواهید داشت ولی از طرفی افت عملکردی مشاهده نخواهید کرد.

با توجه به تصاویری که منتشر شده، این ریمستر در اصل ریمستر نسخه نینتندو 64 چشم طلایی است. به علت اینکه اگر نسخه ایکس باکس 360 بود از لحاظ گرافیکی بسیار بهتر از چیزی که مشاهده کردیم می شد. پس اینطور که به نظر می رسد ریر نسخه اولیه این بازی را به طور کامل برای کنسول های نسل تازه بهینه نموده است.

بازی چشم طلایی یکی از برترین عناوین ساخته شده در سبک شوتر است. به همین علت اگر شما در پی درک ریشه های این سبک هستید، تجربه این بازی بسیار اهمیت دارد. از طرفی به علت قدیمی بودن چشم طلایی باعث شد تا افراد زیادی آن را تجربه نکنند. حال با این ریمستر شما می توانید تجربه نسخه اصلی را داشته و از طرفی افت عملکردی را حس نکنید. همین موضوع این بازی را بسیار مجذوب کننده می نماید.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2154

به "بازی GoldenEye در قالب یک بازسازی به ایکس باکس و سوییچ می آید (بازسازی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی GoldenEye در قالب یک بازسازی به ایکس باکس و سوییچ می آید (بازسازی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید